Twee Epica-prijzen voor Centraal Beheer & NS-werk DDB Amsterdam

De reclameprijzenfestivallen buitelen over elkaar heen, maar deze is speciaal, want de jury bestaat uit Europese reclame- vakbladjournalisten. De prijs heet een Epica en beloont creativiteit in de reclame. Dit jaar is armoe troef voor Nederland, want er waren maar twee prijzen, vergeleken met zes vorig jaar. De twee Epica's gingen ook nog eens naar hetzelfde reclamebureau, DDB Amsterdam, voor de hier ook vertoonde ambulance/broedersspotje voor Centraal Beheer en voor het nieuwe spoorboekje van de NS. Dat meldt Marketing Tribune, dat

in de jury vertegenwoordigd was. Er werden 58 Epica's vergeven. Plus vier hoofdprijzen, Epica d'Ors genoemd, die o.m. ging naar de bekende Gorilla-commercial van Cadbury's Dairy Milk.

(Bijgaand beeldje uit NS-commercial/dienstregeling van reclamebureau DDB) 

Lees ook:Ambulancebroeders bellen Even Apeldoorn in CB’s nieuwste spot
Lees ook:Zingende hondje in VW Polo wint Europese reclameprijs
Lees ook:Aardman Studio’s maakt winnende Epica-spot voor Nokia
Lees ook:Epica’s: Coke schittert, goed nieuws voor Nederland
Lees ook:Wat iedereen verwachtte: Goeiemoggel wint Gouden Loeki 2007

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.