Categorie: "Promoties"

Jarige Warsteiner-bier stunt met Mercedes A’s zegt reclame

Weer ‘ns wat anders: een auto in een advertentie van een biermerk. Het Duitse biermerk Warsteiner is 260 jaar oud, lezen we in een inhaak advertentie, en geeft liefst zes keer een Mercedes A-klasse weg. Maar ook reizen naar Berlijn (niet met vliegtuig) en flatscreens van Loewe, ook een Duits merk. En, ouderwets, de acti ecode zit onder de dop, als je geluk hebt natuurlijk. Je moet wel gelijk een kratje kopen, meldt de advertentie vandaag in dagblad Sp!ts per kleine lettertjes. Haast is niet geboden, want de actie loopt tot 1 oktober a.s. Condities hier. En KLIK op advertentie om wat te vergroten.

 

 

Red Bull-reclame daagt Pink Pop-gangers uit met Wristband

Het festival in het festival‘ is vanaf 29 mei in de app-stores, zegt Red Bull in een advertentie vandaag. ‘Laat je uitdagen op Pink Pop.’ En ‘Er is een beter manier om backstage te komen.’ Via Red Bull Wristband. Staat-ie een dag te vroeg in de Sp!ts? Zie nog niets over het Pink Pop in Landgraaf (14-16 juni), wel iets over Zweeds festival. Even geen tijd/zin om te vertalen, daarom maar de Engelse uitleg: ”Wristband gives wings to your festival experience by transforming the energy that you put into your party into unique rewards and prizes. The process is a simple one; the more artists and stages you check

‘Mini festival’ met Bavaria bier & speakers in de reclame

Bavaria maakt reclame, hier met een fraaie illustratie op een billboard, voor het beginnen van je eigen ‘Mini festival.‘ Met bier, surprise, surprise, maar vooral ook met de mini speakers die bij een six pack worden geleverd. Aan te sluiten op je MP3 speler of smartphone, maar hoe meer gelinkte speakers hoe meer geluid. Maar met mate dus, haha. KLIK op bijgaande uiting om wat te vergroten. Via de FB-pagina kun je een locatie kiezen waar je je vrienden wilt uitnodigen en dus oproepen om hun minispeaker plus een six pack bier mee te nemen. Het reclamebureau achter de campagne is Selmore

Reclame voor wedstrijd hobbybrouwers van biermerk Brand

Een advertentiepagina van Brand in Volkskrant magazine is gericht op ‘hobbybrouwers’ en andere bierliefhebbers. Het biermerk heeft een bierbrouw- wedstrijd georganiseerd, die te volgen is via deze site. ”(…) bier brouwen is een vak apart en dat brengen we met de Brand bierbrouwwedstrijd onder d e aandacht. Wij hebben hobbybrouwers uitgedaagd een Zwaar Blond bier te brouwen, zodat ze thuis naar hartelust kunnen brouwen met de kans dat hun bier ècht in de winkel terecht komt,” meldt de advertentie (KLIK erop om wat te vergroten zodat tekst redelijk leesbaar wordt), die verder onder meer oproept dat je 1 juni naar de open dag op de Brand-brouwerij moet komen voor de finale, waar 90 brouwers de strijd om de beste Zwaar Blond om aangaan. Stond zaterdag j.l. in het magazine.

 

 

Na iPads gratis vliegtickets bij NRC Handelsblad of nrc.next

”Ondanks de moeilijke economische omstandigheden ging de betaalde oplage omhoog en namen ook de advertentie-inkomsten licht toe,” meldde de site van NRC Media over het jaar 2012, waarin de netto winst €5,5 miljoen bedroeg. Knappe prestatie dus. Het aanbod van een gratis iPad bij een abonnement heeft de oplagen van NRC Handelsblad en/of nrc.next vast goed geholpen. Maar nu de meeste mensen een tablet hebben, is een ander lokkertje -zeg maar lokker- bedacht en dat zijn gratis vliegtickets geworden. Zij bijgaande advertentie in de VPRO Gids van deze week (KLIK erop om wat te vergroten). Een jaar lang één van beide titels kost nog geen €25 per maand en je ontvangt twee(!) retourtickets naar ‘de cultuurstad van uw keuze’: Barcelona, Venetië, Berlijn, Nice, Londen of Kopenhagen. Kleine lettertjes helaas onleesbaar, ook na vergroting: zie de overlees.

W-A reclame KING-pepermunt met KINGsize uitdeelrol

Ter gelegenheid van de troonswisseling op 30 april beleeft pepermuntmerk KING -en dat staat voor, haha: Kwaliteit In Niets Geëvenaard, mocht W-A willen- haar finest hours. Met een KINGsize uitdeelrol. Het grappig geschreven persbericht: ”Daarmee helpt het pepermuntmerk de oranjefans die in Amsterdam wachten op de balkonscène en de inhuldiging van de nieuwe koning fris te blijven.” Met een lengte van 100 centimeter en erin 189 pepermuntjes ”kunnen we met recht spreken van een vorstelijk geschenk voor het volk.” De KINGsize uitdeelrol verschijnt in een beperkte oplage en is alleen verkrijgbaar op Koninginnedag in het centrum van Amsterdam. De rollen worden uitgedeeld op o.m. de Dam, het Museumplein en langs het IJ. ”Want juist op deze legendarische dag wil je natuurlijk fris voor de dag komen.” En er ligt natuurlijk allang een ALEX-verpakking in de super.

Henk Schiffmacher’s Troon Tattoos sparen bij supers Coop

Kom volop in de stemming met de speciale Troon Tattoos bij Coop, ontworpen door niemand minder dan Henk Schiffmacher. Speciaal voor Coop ontwierp de enige echte tattookoning tien varianten.” Je moet er maar op komen. Van vrijdag 19 april t/m maandag 29 april is een gratis zakje met twee tattoos te verkrijgen bij elke besteding van €10 aan boodschappen.* Te plakken op arm, been, schouder, of…verzin het maar. Op Facebook wordt de komende weken een echte Troon Tatoeage weggegeven, door Schiffmacher zelf te zetten in zijn nieuwe tattooshop. Lees hier de actievoorwaarden. En Op=Op.

Beyoncé wordt reclamegezicht H&M (en gaat ontwerpen)

Modeketen H&M heeft weer een ster aan zich weten te binden: Beyoncé. Ze gaat niet alleen kleding showen, maar ook ontwerpen. De razend populaire Amerikaanse zangeres wordt het reclamegezicht van de nieuwe zomercollectie van Hennes & Mauritz. De nieuwe campagne heet ‘Beyoncé as Mrs. Carter in H&M‘. Daarmee wordt verwezen naar de uitverkochte wereldtournee van de zangeres. Zie prachtfilmpje. De foto’s voor de nieuwe campagne zijn in Nassau op de Bahama’s gemaakt door de fotografen Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin. Dat duo beloofde via twitter dat de komende beelden ‘more sexy‘ zullen zijn, meldt Het Parool. De tv-commercial, geregisseerd door de Zweed Jonas Åkerlund, die eerder met Lady Gaga, Madonna en Britney Spears werkte, zal in zijn geheel online te zien zijn, met kortere versies voor tv. De commercial is tegelijk de videoclip van het het nieuwe nummer Standing on the sun en is begin mei te zien, aldus de krant. De Beyoncé-tournee doet 21-22 april Amsterdam’s Ziggo Dome aan.

BN-er trouwt je & huwelijksreis als reclame ‘Big Wedding’

De speelfilm The Big Wedding komt eraan in mei, met diverse stuntjes als reclame vooraf. Je kunt je aanmelden voor een ‘een spectaculaire bruiloft’ in Pathé Tuschinski in Amsterdam op dinsdag 7 mei 2013, waarbij je ontvangen wordt door ‘een BN-er’ én jij en je partner kans maken op een ‘fantastische huwelijksreis.’ Over hoeveel er vergeven worden wordt gezwegen. In de door Justin Zackham geregisseerde Amerikaanse film -bijgaand ook de trailer- zijn er rollen weggelegd voor Diane Keaton, Robert De Niro,

Spectaculaire licht- en muziekshow geparkeerde Opel Adam

”De nieuwe Opel Adam is een unieke auto, die je helemaal kunt samenstellen zoals je zelf wilt. Met tienduizenden mogelijkheden qua exterieur en nog eens tienduizenden personalisatie-alternatieven in het interieur.” Zegt de site trots. Maar dat wisten ze allemaal nog niet in Denemarken, waar het leuke wagentje pas vanaf half maart te bestellen is. Vandaar deze spectaculaire actie om aandacht te trekken zoals bedacht door reclamebureau UncleGrey in Kopenhagen. Via AoftheW.