Prijs je moeder de lucht in, blimp haar, adviseert GoodYear

De blimp van GoodYear, een redelijk bekende verschijning boven Nederland. De bandenfabrikant is er vroeg bij, met een inhaker voor moederdag, a.s. zondag. In samenwerking met de wakkere krant, die vanwege al het Osama-nieuws amper ruimte ervoor had in de krant van vandaag. Maar de boodschap is duidelijk, als je je moeder even kwijt wil. Succes met alle mooie verhalen ;-)

Lees ook:Doutzen Kroes vertelt hiv-verhaal in Dance4Life-spot
Lees ook:Voda: Power to you tegen TVOH’s Chris, Erwin, Iris en Paul
Lees ook:Opera-gezang (!) moet verkoop van Grand Cherokee Jeep stimuleren
Lees ook:‘Grimmige ondertoon passé’ in vernieuwde Telegraaf meldt eigen advertentie
Lees ook:Graaifighter journalist Bart Mos in reclame-campagne De Telegraaf

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.