Famous Grouse daagt whiskydrinkers uit als reclamestunt

Leuke reclamestuntje van het Schotse The Famous Grouse, dat 75 whiskyliefhebbers uitdaagt de smaak van een nog nieuw op de markt te brengen fles whisky te ontrafelen. Dat kan van 12 t/m 14 november op ‘t grootste whiskyfestival van Nederland: het International Whisky Festival in LeidenFamous Grouse whiskey. De nieuwe whisky, die vanaf februari 2011 in Nederland verkrijgbaar is, wordt vernoemd naar de winnaar die het dichtst bij het originele recept komt; zijn (of: haar, why not) naam komt dus op alle flessen in Nederland (hier melden). Voor het eerst in de geschiedenis van het Schotse whiskymerk mogen whiskyliefhebbers onder begeleiding van master blender Gordon Motion proberen om het recept van een nieuwe whisky te ontcijferen, aldus Adformatie.

Lees ook:Reclamebureau lanceert designerflessen Zarb-champagne
Lees ook:Korhoen van The Famous Grouse met prijzen behangen
Lees ook:Old Spice-man de mist in door krappe vrouw Samsung-tv
Lees ook:De mannen, de slomo-camera en Carlton Draught, heerlijk
Lees ook:Wereld Cup moslim-cricketer plakt tape over biersponsor op shirt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.