Michelle Obama maakt reclame voor moderetailer J. Crew

Michelle Obama, de aanstaande Amerikaanse First Lady maakte eind vorige maand spontaan reclame voor online mode retailer J. Crew in de ''The Tonight Show With Jay Leno.” En het bedrijf, bekend om zijn goede, maar prettig geprijsde kleding, wist er niets van. Nu vieren ze feest. “Ladies, we know J. Crew. You can get some good stuff online!” antwoordde Obama op een vraag van Leno, aldus de New York Times. Lena had natuurlijk zitten te vissen naar de kosten van Michelle Obama's
ensemble (ruim 400 dollar)  n.a.v. berichten dat Sarah Palin voor 150.000 dollar kleren
had ingeslagen. Nu is er een speciale pagina op J. Crew's site, maar om daar te komen moet je wel haar naam eerst intikken. Het schijnt dat haar klerenkeuze met een korting de deur uitging, want dat mosterdgeel was niet zo erg in trek. Nu misschien, ja. 

Lees ook:Sarah Palin-commercial van McCain-kamp hakt in op Obama
Lees ook:Modeblog over kleding Mrs. O (Michelle Obama) gemaakt door reclamebureau (!)
Lees ook:Anti-Obama actiegroep lanceert Thank You Sarah Palin-spotje
Lees ook:Barack Obama heeft ‘t gemaakt en krijgt zijn eigen video game
Lees ook:Sarah Palin hard aangepakt, maar niet door Barack Obama c.s.

0 reacties op “Michelle Obama maakt reclame voor moderetailer J. Crew

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.