De aarde redden: Timberland doet mee en zet Earthkeeper-acties in

Ook Timberland doet z'n best om de aarde te redden, met een aantal -overbekende- tips en zijn Earthkeeper-beweging. Ondertussen heeft het merk het moeilijk, lees ik op MarketingOnline, want MVO (maat- schappelijk verantwoord ondernemen) zorgt daar niet voor meer omzet. Timberland, ik heb heel wat kleren en schoenen van ze, heeft een nieuw modieus reclamebureau in de arm genomen om de communicatie over een andere boeg te gooien. En Leagas Delaney wil af van MVO, althans van dat imago. Dat Timberland maar een prima bedrijf mag blijven. ''Dat merk is voorbij, Timberland is van vroeger,'' zeggen mijn zonen… Niks hoor!

Lees ook:Na het redden van de aarde, de nieuwe spot over Timberland zelf
Lees ook:Pas op als je de bergen in gaat zonder schoenen van Timberland
Lees ook:Beer en wolven jagen op man (die gelukkig op Timberland loopt)
Lees ook:Verloren op zee, gered door de natuur (en Timberland)
Lees ook:The Body Shop doet het weer alleen, zonder reclamebureau

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.