Niemand heeft nog ontdekt wat te doen aan het lage geboortecijfer in Denemarken, een zorglijke ontwikkeling natuurlijk. Maar een reisbureau daar, Spies Travels, wist raad. En niet lang daarna werd de ‘Do It For Denmark‘- campagne geboren. Schreven we hier in april vorig jaar. Zie dat filmpje. Nu een nieuwe, even bizar en wat erg lang, met paar aardige grapjes erin. De boodschap is dezelfde. Het
reisbureau trekt nu op met moeders om tegen de lage geboortecijfer in Denemarken te vechten. Kennelijk heeft de vorige campagne van Spies niet gewerkt . Gelukkig komt er misschien hulp uit onverwachte hoek, van de immigranten uit het Midden-Oosten. Als ze eenmaal gesetteld zijn dan. Do It For Mom, Do It For Denmark is de slogan nu. Je moet er man van houden .
Lees ook:Meer seks tijdens vakantie advies in spotje reisbureau
Lees ook:Coca-Cola verrast slurpers in bios met prachtstunt
Lees ook:Na borsten, inspirende boodschappen gezocht voor nieuwe campagne Pink Ribbon Magazine
Lees ook:Waar eindigt jouw wereld, vraagt Century Travel in fraaie advertenties
Lees ook:De G8 Moeders en de White Ribbon Alliance-campagne