‘The world’s toughest job.’ Erg geestig reclamefilmpje, je moet het maar bedenken, van CardStore.com, een Amerikaanse leverancier van gespecialiseerde (wens)kaarten als inhaker op moederdag op zondag 11 mei a.s. Gemaakt -en bedacht?- door reclamebureau Mullen in Boston, USA. Krankzinnige uren, geen pauzes, geen vakantie, geen loon, hoorden sollicanten die belangstelling toonden
voor de baan van ‘Director of Operations’. Het waren geen fake interviews. Prachtige reacties, vooral als ze horen dat het om de baan van moeder gaat. Meer discussie op #worldstoughestjob. Via onder meer jrn.com
Lees ook:Hoe ‘The Golden Voice’ Ted Williams Kraft-spotje inspreekt
Lees ook:Erik de Zwart maakt reclame voor Radio Veronica
Lees ook:Solliciteren, maar dan ánders, in Heineken’s The Candidate
Lees ook:Randstad: grappige internetreclame voor Nationale Carrière Check
Lees ook:Seks als reclame voor banenzoeker Menno van Driel