Zomergast Roosegaarde keynote speaker ’24 uur van de reclame’

Reclame 24 uur 2013 logo enzoDaan Roosegaarde (1979) spreekt op 7 november 2013 tijdens de ‘Next Level Talks‘ op het toonaangevende jaarlijkse creative marketing event ‘de 24 uur van de reclame. Roosegaarde, initiatiefnemer van de zogenoemde social design labs in Rotterdam en Shanghai, creëert met ontwerpers, programmeurs en technici installaties op het snijvlak van (autonome) vormgeving en technologie, die hij zelf ‘techno-poëzie’ noemt. Aldus een persbericht vandaag. BVA bond van adverteerders en VEA vereniging van communicatie- adviesbureaus organiseren elk jaar het enige Nederlandse reclamefestival. ”Met ruim 2500 bezoekers is dit festival een icoon binnen én buiten het vak. Tijdens het komende festival presenteert de reclame- en communicatiebranche zich aan een groot aantal doelgroepen, variërend van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot CEO’s uit het bedrijfsleven.” Dit jaar in de Beurs van Berlage.

Lees ook:Ruim 50 aanmeldingen voor 6 plaatsen in Effie Jury’s
Lees ook:Mede door Clinton: 2500 bezoekers ’24 uur van de reclame’
Lees ook:Monica raakt opgewonden in commercial voor frisdrank Xenergy
Lees ook:Effies-inzendingen omlaag, BVA en Vea toch tevreden
Lees ook:De zatlap en ‘t blonde stuk (‘Te veel drinken heeft nooit leuke gevolgen’)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.