Doe mij zo’n plein, reageert Geert op Medianed. Holy smoke, prachtviral voor de lancering van het nieuwe digitale kwaliteits tv-kanaal TNT in België. Wat zullen die mensen daar zijn geschrokken, maar over hartaanvallen of andere shocks hebben we niets vernomen. De zender van Turner met topseries en -films heeft als reclameslogan We know drama. Vandaar die Add drama-knop op een uitgestorven pleintje, ergens in een Vlaams dorpje. Heb helaas niet kunnen achterhalen welk bureau achter deze stunt zat. Het reclamebureau achter deze geruchtmakende stunt was het Belgische bureau Duval Guillaume. PS En zie ook deze vette Amerikaanse Lego-parodie op dit filmpje!
Lees ook:Dramatische gebeurtenissen op ijskoude dag (dankzij TNT)
Lees ook:Vrouw aangehouden, te hard gereden (prachtspot filmfestival)
Lees ook:‘Help Japan’-advertentie van het Amerikaanse Rode Kruis
Lees ook:Nuttigste advertentie ooit voor een biermerk (Carlsberg)
Lees ook:De Drama Queen slaat weer keihard toe in nieuw spotje
het bureau is Duval Guillaume uit België (www.duvalguillaume.com)
@Marc: Dank, aangepast. Mooie stunt, bericht erover trekt ook veel aandacht.
In dit soort gevallen is het bureau eigenlijk altijd wel Duval Guillaume uit België.