BMW USA leert potentiële autokopers opnieuw hoe je moet rijden

Zie nog eens wat voor een  spectaculaire omslag gaande is in de kunst van het reclame- maken, als gevolg van de mogelijkheden geboden door het internet. Behalve naar de Grand Prix (cyber & film) vergeven in Cannes verwijs ik graag naar een internetfilm- pje/site van BMW USA, gemaakt door een Texaans bureau: RELEARN TO DRIVE (daarna door naar Undo the damage). Hoe lok je potentiële klanten naar je site… Fascinerend en soms geestig. Morgen volgt Deel 2 van deze korte serie over de nieuwe reclame-aanpak bij een voorheen conservatieve groep adverteerders, automerken: een blog (!) waarachter Ford zit.

Lees ook:Extreme make-over VS oorlogsveteraan/alcoholist in spotje
Lees ook:Tom Tom reageert in advertentie op ‘politiesamenwerking’
Lees ook:Blog.nl besteedt advertentiewerving uit aan marktleider WebAds
Lees ook:Makelaars met ‘Open Huis’-advertentie in de krant
Lees ook:Popgroep De Dijk weigert reclame te maken voor de Postbank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.