Ray-Ban gaat vrolijk verder twee nieuwe in rare viralserie ‘Never hide’

De Amerikaanse Never Hide-serie van zonnebrillenmerk Ray-Ban. In ons onderdeel rare virals of commercials, want wat moeten we er nu mee? Wat doet dit voor dat toch wat exclusievere merk? In de eerste viral wordt veel en overal innig gezoend, met opnamen van verbaasde toeschouwers (in bed gaat de bril af, neem ik aan). Eindigend, als altijd, met ''Never hide.''  Behalve achter een zonnebril, tikt mijn pc al bijna automatisch in. In de tweede wordt de kunst van het ''zonne- brillen gooien'' met succes beoefend. Er zijn vast fans, zie ook het vorige Never Hide-filmpje. No advertising-reclame zullen we deze campagne maar noemen bij gebrek aan een betere term (want ook geen logo te zien in de filmpjes).

Lees ook:Nieuwe Amerikaanse commercial van Ray-Ban: Don’t Hide
Lees ook:Ray-Ban viert Facebook-feestje met veeeel gezichten
Lees ook:Gratis toneelstuk van groep Alaska door logoreclame op decor
Lees ook:Opgedragen aan Wouter Bos, namens Ray-Ban: Never Hide
Lees ook:Record 100 smoelen per minuut in fotocabine Ray-Ban

2 reacties op “Ray-Ban gaat vrolijk verder twee nieuwe in rare viralserie ‘Never hide’

  1. Jos

    ‘Ooit’ was ik marketing director bij het amerikaanse Bausch&Lomb, de toenmalige amerikaanse eigenaar van o.m. Ray-Ban Sunglasses. Ray-Ban is inmiddels (ver na mijn tijd overigens, ik had daar gelukkig niets mee van doen) aan een italiaanse brilletjesfabrikant verkocht. Niks “american heritage” meer, niks “quality never goes out of style”. En vooral geen “The World’s Finest Sunglasses” meer. Geen advertising met ‘guts’ en smaak, ook. Zei hij treurig…

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Ik treur met je mee. Wist dat niet, van die verkoop. Interessant, verklaart veel.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.