Helemaal kan ik het niet volgen, maar een apart en wel gek reclamefilmpje op internet –viral geheten- is dit beslist. Paolo Martorino wees erop op Dutch Cowboys. De effectiviteit van zo’n viral wordt bepaald door het aantal keer dat-ie is bekeken, maar vooral: doorgezonden. ‘De meeste ervan scoren laag, als het gaat om het ‘’send to a friend’’-element’, zegt Martorino. Behalve deze dan, cabaret van Belgische makelij (meer over Circori Popolo). Maar wat er wordt aanbevolen?? Oh, ja, sleutelen aan je schermgrootte niet nodig: klik HIER voor filmpje.
Lees ook:Griezel wil vrouw doormidden zagen in reclame, maar kettingzaag …
Lees ook:Fraaie Fisherwoman is geen Fisherman’s Friend in commercial
Lees ook:Terugroepactie babyvoeding van Kruidvat meldt advertentie
Lees ook:Tijdelijke stunt SNS met lage hypotheekrente meldt advertentie
Lees ook:Ballenmeid bij baseball houdt niet van homeruns (wel van Gatorade)
Geen hout snapik ervan. Maar wel grappig. Het lijkt alsof ze in een condoom zitten, zeker Belgenhumor.