‘Wendy’ in interactieve campagne T-Mobile rond mobiel internet

Jongeren moeten meer internetten met hun mobieltje, vindt T-Mobile. Nu maar hopen dat ze ook deze extra kosten onder controle houden, nu ze eindelijk beseffen dat mobiel bellen duuder is dan ze denken. De telecommer introdu- ceert 'Wendy' die de hoofdrol speelt in een nieuw internetspel: Wendy's Wereld. Via korte komische filmpjes begeleidt Wendy de speler naar verschillende locaties, waarbij ze gebruik maakt van internet op haar mobieltje. Door middel van hints -die Wendy ook achterlaat op Hyves- is te achterhalen wáár ze naar toe gaat. Wie haar eind- bestemming op http://www.wendyswereld.nl/ontdekt, maakt kans op een mobiele telefoon. Vanaf

vandaag geeft T-Mobile drie maanden lang dagelijks één Nokia N73 weg.

Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile Netherlands, in een persbericht vandaag: ''Met de komst van hippe toestellen die geschikt zijnvoor mobiel internetgebruik, wordt internetten op je mobieltje steeds aantrekkelijker voor een breder publiek. Met mobiel internet is het gemakkelijk om overal het laatste nieuws te bekijken, e-mail te checken, iets te 'googlen' en contact te onderhouden met vrienden via communities als Hyves. Aan de hand van het spel in Wendy's Wereld laten we zien hoe handig mobiel internet kan zijn in het dagelijkse leven.'

Lees ook:Ruim 150.000 online gamers speelden T-Mobile’s Wendy’s Wereld
Lees ook:Sony Ericsson maakt reclame in dagblad met Mobile Concert Report
Lees ook:T-Mobile slaat terug in reclamegevecht om iPhone-verkoop
Lees ook:Animatieshow T-Mobile’s G1 herhaald op ‘Het Witte Huis’ in Rotterdam
Lees ook:‘Mobiele internetters opvallend positief over reclame op mobiel’

Eén reactie op “‘Wendy’ in interactieve campagne T-Mobile rond mobiel internet

  1. Pieter

    Ziet er niet verkeerd uit;)

    Web ‘n’ Walk heb ik al, ben er zeer blij mee.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.