Nike Second Coming, ‘interactieve ervaring’ voor basketball fans

Het idee is zeker niet nieuw, benadrukt Adverblog keer op keer, maar als je een basketball fan dan zul je Nike Second Coming zeker waar- deren. Wordt een ‘'interactieve ervaring'' genoemd; de deelnemers kunnen hun eigen basketball tv-commercial creëren met je eigen helden en ‘m delen met je vrienden of op je blog zetten. Niet nieuw als idee, het zal wel, maar wel knap gemaakt en mooi ook.

 

Lees ook:‘Deel een Porsche met vrienden’-actie gemeld in spot
Lees ook:Lidl’s restaurant hoax irriteert trotse Zweden meldt spotje
Lees ook:Vuilnisbakball spelen in grappig getruukt internetfilmpje Nike
Lees ook:De koningin en de parachutist in nieuwste spotje van Centraal Beheer
Lees ook:Melkreclameheld Joris Driepinter ook in Held-expositie in Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.