Naast Harry doet ook Frans Bromet mee promotie AH’s Appie

Appie is AH’s ‘persoonlijke boodschappenhulp voor iedereen.’ Bestaat al een tijdje, maar een nieuwe campagne is net begonnen. De service is op iPhone en Android al meer dan 700.000 keer gedownload, meldt een persbericht. Sinds de introductie van de webversie op AH/Appie maken steeds meer ah.nl- bezoekers ook gebruik van Appie. Onlangs is de webversie ook geschikt gemaakt voor iPad-gebruikers. De commercial werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko. Op YouTube vertelt een aantal gebruikers, als onderdeel van de campagne, over hun ervaringen met Appie. De verhalen zijn op film vastgelegd door programmamaker Frans Bromet, via bureau IceMobile. Zie ze via AH/Appie en AH’s nieuwe YouTube-kanaal.

In alle films zijn annotaties geplaatst naar de functies die je binnen Appie kunt gebruiken.

Lees ook:Voetbal: Adidas-schilderij Robben geveild (mooi=anders)
Lees ook:Everybody Appie! nieuwe slogan in ‘Albert Heijn van Magda’-spotje
Lees ook:De grote brand van 1789, John Jameson en Irish whiskey
Lees ook:Minidocu over GT4-racer Lucas Ordonez in spotje voor Sony PS
Lees ook:Zuid-Afrikaanse jongeren en waarde sport centraal in ‘We Are Who We Become’-infomercial

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.