Pokémon GO ‘Get Up and Go’-reclamefilmpje

Pokémon-gekte leidt tot plezier en gevaar‘ kopt dagblad Metro vandaag. Hier de commercial GO – Get Up and Go van deze maand, voor het virtual reality-spelletje dat gespeeld kan worden op je smartphone. ”Now’s your chance to discover and capture the Pokémon all around you—so put your shoes on, step outside, and explore the world with Pokémon GO.” Het vangen van fictieve diertjes en dingen via deze app is voor sommige mensen zo belangrijk geworden dat ze er volledig in opgaan. Zo heeft

de jacht op Pokémon-figuurtjes voor vertragingen gezorgd op het spoor. Boosdoener is dus #PokémonGo, een virtual reality-spelletje dat gespeeld kan worden op de smartphone (zie hoe hier). ”ProRail heeft contact gehad met de makers en gevraagd om Pokémon uit de buurt van de spoorlijnen te houden,” aldus Metro op de site. Nederland is natuurlijk niet voor niks hypeland .

Zie ook hoe andere partijen/adverteers inspelen op de hype.

Lees ook:Conseqenties spoorvernieuwing rond Utrecht in paasweekend in advertentie ProRail
Lees ook:Werk aan het spoor tijdens herfstvakantie gemeld in advertentie NS
Lees ook:Waarschuwing voor slijptrein in ProRail-advertentie
Lees ook:Wat ProRail vernieuwt aan het spoor in juli-augustus meldt advertentie
Lees ook:Van Alphen tot Utrecht (en Schiphol): hoe ProRail vernieuwt in juli-augustus gemeld advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.