Inhaakactie rond EK Voetbal van Duitse(!) fabrikant van trapliften

Hey, zowaar een inhaker op het EK Voetbal in de krant vandaag. En een geinige, een Duitse, gebruikmakend van de beroemde slogan van onze JC: ‘Ieder voordeel heeft zEK inhaak treppenlifteijn nadeel!’ Welke product of welke dienst dan wel? Goed nieuws voor oudere Nederlanders en zij die slecht ter been zijn: een Duitse fabrikant van trapliften, Thyssenkrupp Encasa… De advertentie (KLIK erop om te vergroten) plukten we vandaag uit De Telegraaf, inhaakkrant bij uitstek, maar nu dus amper, helaas. ”Ontvang € 750 korting op een traplift zolang Duitsland nog in het toernooi zit’ roept adverteerder. Op de site Treppenlifte.nl (de naam Traplift was zeker alvergeven)-gaat adverteerder Thyssenkrupp Encasa een stapje verder: ”Dat is wel héél véél voordeel. Met eigenlijk maar één nadeel: dat u moet juichen voor Die Mannschaft. We zullen het niet verder vertellen…” Wat een humor, die Duitsers ;-) . Sinds 1953 is Thyssenkrupp Encasa pionier op het gebied van traplift-ontwikkeling en heeft de ‘meest flexibele trapliften van Europa op z’n naam staan.’ Zeggen ze zelf, dat wel.

[PS] Leuk en soms misschien wel nuttig blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.

Lees ook:Metro gefeliciteerd door trein in inhaak-advertentie
Lees ook:BMW maakt slim reclame met hagelschade nieuwe wagens
Lees ook:Duitse keukenboer haakt Maximaal in op onze Koningsdag
Lees ook:Exit Postbank-leeuw? Elk nadeel heb ze voordeel
Lees ook:De Duitse WK-inhaker van Dirk die nooit werd geplaatst

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.