Hey, zowaar een inhaker op het EK Voetbal in de krant vandaag. En een geinige, een Duitse, gebruikmakend van de beroemde slogan van onze JC: ‘Ieder voordeel heeft zijn nadeel!’ Welke product of welke dienst dan wel? Goed nieuws voor oudere Nederlanders en zij die slecht ter been zijn: een Duitse fabrikant van trapliften, Thyssenkrupp Encasa… De advertentie (KLIK erop om te vergroten) plukten we vandaag uit De Telegraaf, inhaakkrant bij uitstek, maar nu dus amper, helaas. ”Ontvang € 750 korting op een traplift zolang Duitsland nog in het toernooi zit’ roept adverteerder. Op de site Treppenlifte.nl (de naam Traplift was zeker alvergeven)-gaat adverteerder Thyssenkrupp Encasa een stapje verder: ”Dat is wel héél véél voordeel. Met eigenlijk maar één nadeel: dat u moet juichen voor Die Mannschaft. We zullen het niet verder vertellen…” Wat een humor, die Duitsers . Sinds 1953 is Thyssenkrupp Encasa pionier op het gebied van traplift-ontwikkeling en heeft de ‘meest flexibele trapliften van Europa op z’n naam staan.’ Zeggen ze zelf, dat wel.
[PS] Leuk en soms misschien wel nuttig blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.
Lees ook:Metro gefeliciteerd door trein in inhaak-advertentie
Lees ook:BMW maakt slim reclame met hagelschade nieuwe wagens
Lees ook:Duitse keukenboer haakt Maximaal in op onze Koningsdag
Lees ook:Exit Postbank-leeuw? Elk nadeel heb ze voordeel
Lees ook:De Duitse WK-inhaker van Dirk die nooit werd geplaatst