Lieve Máxima-advertentie en Feesttompoucen inhaker Dirk op verjaardag

Lieve Maxima verjaardagVoor een feestprijsje, natuurlijk, anders zou Dirk Dirk niet zijn. ‘Vriesvers’ en Oranje van Maïtre Paul. ”Lieve Máxima,” begint de tekst in de inhaker achterop De Telegraaf vandaag. ”Alvast van harte met uw verjaardag morgen. En omdat we u bij Dirk de leukste en mooiste koningin van de hele wereld vinden, gaan we er samen met alle Nederlanders een feestje van maken. Dat doen we met een feestelijke aanbieding: 4 oranje feesttompoucen voor maar 1 euro. Is het tóch nog een beetje Koninginnedag. Geniet ervan.” De actie is vandaag en morgen 17/5 geldig. De advertentie verwijst met dat ‘tóch nog een beetje Koninginnedag’ impliciteit naar het publiciteitsstuntje van begin deze maand van datzelfde Dirk, wiens directeur Steven van der Krogt aan de terugkeer van Koninginnedag ging werken door een Burgerinitiatief te ondersteunen. Dat vermoedelijk een stille dood is gestorven, want niets meer van gehoord. Máxima verdiende haar eigen nationale feestdag, schreef Dirk. ”Dol op Oranje als wij en heel veel van onze klanten zijn, steunt Dirk het burgerinitiatief om haar verjaardag, 17 mei, uit te roepen tot Koninginnedag.”

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Koninginnedag: dienstregeling van de NS per advertentie
Lees ook:Dirk haakt weer in op Derde Dinsdag, nu met broekriem
Lees ook:Dirk in Oranje? Kraskaarten voor toegang oefenduel EK Voetbal
Lees ook:Steunoproep voor Oranje voetballers tijdens Homeless World Cup-finales zaterdag
Lees ook:Oranje sponsor ING feliciteert KNVB per advertentie met 125e verjaardag

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.