Nieuwe Blokkerformule gecombineerd met eerste tv-spotjes sinds 2012

En een nieuwe slogan: ‘Fijn dat we er zijn‘. De nieuwe winkelformule van Blokker is succesvol, claimt de winkelketen. In de acht winkels waar de formule sinds enkele maanden wordt toegepast, ligt de omzet ‘duidelijk’ hoger dan voorheen, meldde De Telegraaf onlangs. In deze pilotwinkels zijn onder meer nieuwe producten te koop

en is de indeling veranderd. De retailer telt 600 zaken in Nederland en een webshop. De nieuwe Blokkerformule wordt gecombineerd met een campagne. Bijgaand het eerste spotje, gemaakt door reclamebureau Team B. De campagne bestaat uit acht commercials met een looptijd van 24 weken. Het zijn de eerste landelijke commercials van Blokker sinds 2012. Ieder spotje behandelt een vertrouwd onderdeel van het Blokkerassortiment, zoals deze eerste over wassen, drogen en strijken, laat de oer-Hollandse retailer weten. Op het YT-filmje kun je doorklikken naar het assortiment. Acteur Barry Atsma spreekt de commercials in. Dus zo hoort het: roer om in het gevecht met onder meer Action, dan een campagne. Maar dan moeten die honderden bestaande winkels wel snel worden omgebouwd… Zie ook MT-verhaal.

Lees ook:Sarah Jessica Parker maakt reclame voor keukenspullen in spotje nieuwe Blokker
Lees ook:Waarschuwings/terugroep-reclame slagroomspuit Blokker herhaald
Lees ook:Blokker maakt reclame met Studentenhuis-spotje
Lees ook:NTR-serie over toekomst journalistiek: de reclametrailer
Lees ook:Niet te filmen zo snel, die nieuwe RCZ-coupé van Peugeot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.