I’m No Angel-modellen Lane Bryant in reclame aanval op campagne Victoria’s Secret

Eerder vertoond, maar altijd leuk. ‘Plus-size’ retailer Lane Bryant in de VS lanceert een reclame-aanval op de bekende superslanke Victoria’s Secret-modellen met de #ImNoAngel-lingerie campagne. Plus-size modellen showen het Casique-merk. In het spotje (zie  doorlees) zeggen ze onder andere ”How boring would it be if we were all the same?” De directeur van Lane Bryant, Linda Heasley een vrouw, wil de term ‘sexy’ herdefiniëren, zegt ze Unilever-merk Dove na. ”Alle vrouwen zijn sexy, negeer traditionele of stereotype meningen in de samenleving daarover.” Yessss.  Zie ook Instagram.

Lees ook:Gedoe over ‘te sexy’ Amerikaans lingeriespotje Lane Bryant
Lees ook:Lelijkste model ooit showt beha’s in Victoria’s Secret-spotje
Lees ook:Ode aan papa in lief spotje van Dove Men+Care
Lees ook:Wondermiddel voor schoonheid vrouwen RB-X in spot Dove
Lees ook:Rokjes opgevolgd door moderne mannen in nieuwste spotje van Axe

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.