Lastig om een goed de lading dekkende kop te bedenken voor boven dit bericht, haha. Over de ‘Betrapt’-commercial voor het nieuwe Cooki Notti, het ‘volwassen broodbeleg‘ van Penotti, vooral bekend van de Duo Penotti voor kids. Ouders zien zoonlief aankomen en willen hem weren uit de keuken, want Cooki Notti is dus NIET
voor kids. En hoe doet je dat het best? Verstoppen, dat potje, dat lijkt op ijs van Ben & Jerry. Nee, reclamebureau Selmore bedacht iets heel anders, dat véél beter de aandacht trekt… Oh, je wil weten wat Cooki Notti is? ”Voor de liefhebbers van koekjes op de boterham is er nu Penotti Cookie Notti. Dit is een overheerlijke Speculoospasta,” zegt de fabrikant zelf. Waarom eigenlijk niet (gewoon) speculaaspasta gezegd in plaats van dat Belgische speculoos van Lotus?
Lees ook:De Opportunisten vallen over seks-in-de-keuken spotje Cooki Notti
Lees ook:Grrrr… duiven(!) maken reclame voor jazzfestival bank
Lees ook:Met een griezelfilmpje speelt Bacardi in op Halloween zaterdagavond
Lees ook:Liedje van Duo Penotti-spot blijft maar in ons hoofd zitten
Lees ook:Run je eigen luchtvaartmaatschappij in mobile game KLM
Smakeloos die reclame
ik koop geen pot meer
Bah!!
Wat n waardeloze reclame. Dramatisch slecht gewoon. Enerzijds niet te begrijpen dat n reclambureau zulke troep kan afleveren. Slechter nog dat de marketing manager dit goedkeurt.
Dieptepunt van reclame maken… loden leeuw is t zelfs niet eens waard
Al tijdens het eerste keer zien van de reclame rolde ik van de bank van het lachen.
Een broodsmeersel voor volwassenen, hoe goed kan je dat aanprijzen?
Inderdaad, laat je puber zien wat ze niet willen zien,opgewonden ouders en meer.
Ik vind het geniaal bedacht.
Wat een waardeloze relame. Als je dit nodig hebt voor je reclame, ben je toch wel laag gezonken.
Ik vind dit een smakeloze reclame. Het wordt tijd dat er ook aan reclames leeftijdgrenzen worden verbonden. Hoe leg je een klein kind uit wat er in godsnaam in die reclame gebeurt. Als dit de mensen moet aansporen het product te kopen nou dankjewel bij deze ik zal het NOOIT kopen. Ik nomineer deze reclame dan ook nu al voor de loden leeuw!
Wat een dieptepunt van reclame. Ik hoop niet meer van dit soort wanreclames te zien, hier ben je met je gezin toch niet op voorbereid? Als reclamemakers de weg naar boven niet meer vinden, gaat er geen TV meer aan bij ons, ze worden iets te dominant met hun zedeloos gedrag.
Smakeloze en zedeloze reclame..al zal het nog zo lekker zijn…kopen doe ik het niet meer…
Wat een domme onsmakelijke laag bij de grondse reclame;
Gatsie bah.coccie noti
Kopen zal ik niet,alleen al door die onsmakelijke reclame.
Bach wat een domme zet.zo laag bij de grond nog nooit eerder vertoond.BRAAKSEL
Potje……..??? Smakeloze reclame. Hoef ik absoluut niet op m’n boterham.
Welke imbeciel heeft deze reclamespot bedacht is die uit de poppenkast gerold zijn ze soms vergeten dat er ook nog kinderen naar deze reclame kijken. Platvloerse humor. !!!
Welk weldenkend mens zal na deze belachelijke reclame het nog in z n hoofd halen, om dat te kopen????? Ik vind dit antireclame en denk dat dit product hierdoor slechter verkocht zal worden .Ik koop het absoluut niet meer.!!!!
Wat een waardeloze reclame. En wat nog erger is….het zal wel gemaakt zijn omdat negatieve reclame ook reclame is…wat het nog smakelozer maakt. Bah.
ik kan het heel kort houden:
het product zal wel minder smakeloos zijn dan de reclame
maar ik hoef het niet !!!
zelfs kinderen vinden het maar heel stom en negeren a.h.w. het spotje.
Geweldige reclame.
Hoezo smakeloos en hoezo onzedelijk. We zijn de Middeleeuwen zo langzamerhand toch wel ontgroeid mag ik hopen. Er bestaat zoiets als HUMOR en dat schijnt een aantal azijndrinkers hier te ontgaan.
Laten jullie het potje maar staan. Dan heb ik meer.
Erg leuke reclame..azijnzeikers die er over klagen