Johnny Cash en Johnnie Ray zingen in Gap-spotjes van Sofia Coppola

Topregisseur Sofia Coppola heeft een serie aandoenlijke spotjes gemaakt voor de bekende Amerikaanse kledingretailer Gap, vermomd als een filmpje voor Thanksgiving eind november en de feestdagen in december Dat meldt onder meer The Huffington Post. In samenwerking met reclamebureau W + K daar, dat de Dress Normal-campagne maakte.  Het betreft vier commercials over liefde, familie drama

en meer. We selecteerden er twee vanwege het gebruik van de songs van twee bekende Amerikaanse zangers, Johnny Cash (de eerste) en Johnnie Ray. Maar de andere twee zijn doorklikbaar.

De Huff citeert Seth Farbman, Gap’s Global Chief Marketing Officer, die laat weten: “Sofia is a great fashion icon and helped us bring our fashion themes to life alongside the storytelling of family fun for the festive season.” De dochter van topregisseur Francis Ford Coppola is vooral bekend vanwege de regie van films als Lost in Translation, Marie Antoinette en The Virgin Suicides. Als onderdeel van dezelfde campagne maakte een andere topregisseur, David Fincher, eerder dit jaar vier black-and-white video’s. Veel topregisseurs vandaag ;-) .

Lees ook:Francis Ford en Sofia Coppola in nieuwe campagne Louis Vuitton
Lees ook:Christian Dior’s Miss Dior Chérie-spotje geregisseerd door Sofia Coppola
Lees ook:Sofia Coppola’s spotje voor Marni at H&M-collectie
Lees ook:Louis Vuitton strikt ook Madonna voor campagne
Lees ook:Klaar voor juiste moment in spannend spotje sportwinkel Dick’s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.