Bavaria lanceert nieuwe Bokbier ook per advertentie

Nieuw‘ staat er boven deze Bokbier-advertentie van brouwer Bavaria sinds 1719, geplukt uit het leuke en mooi gemaakte receptenmagazine van supermarkt Jumbo. Even googelen dus. Marketing Online meldde vorig maand al dat Bavaria met een nieuwe variant op zijn traditionele najaarsbier zou komen, als vervanger van Bavaria Hooghe Bock, dat tot en met dit jaar te vinden was in de schappen. ”Bavaria Hooghe Bock was het enige Nederlandse Bokbier van hoge gisting. Het nieuwe bokbier heeft een nieuwe smaak waarmee de brouwerij uit Lieshout zegt te willen inspelen op de vraag naar een toegankelijkspeciaalbier.” Nu dus verkrijgbaar in supermarkten en horeca in den lande.  Op de winkelvloer wordt Bavaria aangeboden in een sixpack fles (6x30cl). De introductie wordt ondersteund met verschillende sample-acties en acties met de Bavaria Bokbierpul, aldus de site nog. Bavaria noemt Bok Bier zelf een ‘authentiek en toegankelijk bokbier, verrassend licht met een uitgesproken karakter.’ Mooie woorden. In bijgaande leuke retro advertentie heet het ‘een heerlijk bokbier met karamelsmaak, hoppige geur en lichtbittere afdronk.’ Ook mooi.

Lees ook:Bavaria zet €4 miljoen aan Toto-speltegoed in de markt voor EK-actie
Lees ook:‘Uit een lege kassa valt weinig te halen’ zegt pinadvertentie
Lees ook:Bavaria bedankt Oranje, en octopus Paul ook, in WK-inhaker
Lees ook:Reclamebureaubons Borremans telde al 256 orange EK-promoties
Lees ook:Adam Brandstore’s Bevrijdingsdag spektakel eenzame inhaker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.