‘Legende’ Peugeot 208 GTi na 30 jaar terug met over-the-top spotje

You made me wait.’ Na 30 jaar keert een Rijdende Legende terug, zegt Peugeot: de 208 GTi. Met een wel heel erg over the top-commercial. Je moet ervan houden. En, helaas, met het Peugeot-logo permanent in beeld; irritant is dat. Hoop dat dat geen trend wordt. Stop that SVP! Alsof het laten zien van deze commercial hier nog niet

genoeg reclame is voor dat merk. Meer over die Legende is hier te vinden.

Lees ook:Hond spitst oren bij tv-spotje van Nestlé Purina-merk Beneful
Lees ook:Bottom-up: modemerk Liu.Jo kondigt spotje aan in krant
Lees ook:Michelin Mannetje op diet vanwege obesitasstrijd
Lees ook:Met auto’s en dolfijnen acné verbergen (in reclame Clearex)
Lees ook:Als onzichtbaar behandeld worden in Britse anti-Aids-commercial

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.