Veel vogeltjes in lieve WK Voetbal-inhaker Twitter

‘De’ Pelé twitterde dat hij -vertaald uit het Portugees- ‘much excitement’ voelde over de #WorldCup. Verrassend, haha. Die tweet en meer, inclusief explosies van lieve blauwe vogeltjes, zijn te zien in een commercial van Twitter herself. Niet schokkend, wel aardig. Met gelukkig niet alleen maar, conform de realiteit, naar smartphones en tablets kijkende mensen erin. En een mooie slogan: ‘Love every

second.’ Wat zullen vooral Twitter en What’s App het druk krijgen de komende weken. Het spotje werd gemaakt door reclamebureau Goodby, Silverstein & Partners in San Francisco. Twitter zegt zelf op YouTube: ”Every four years we join together to stand apart. Make every match. Share every moment. Love every second.”

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like dan ff HIER.

Lees ook:De El Camino op monsterbanden en de nieuwe Jacked-Doritos
Lees ook:Vliegen met ganzen in spotje, moet je wel Got Milk? drinken
Lees ook:Racekonijn ingezet op snel internet te promoten (spotje Comcast)
Lees ook:‘Sarah Palin op haar allerbest’ als spotje om te gaan stemmen
Lees ook:Goed voor EK-kater: je nog even ergeren aan Ronaldo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.