Reclame gemaakt voor WK Voetbalweken bij Lidl

WK Voetbal Lidl voetbalwekenLidl is flink bezig met het komende WK Voetbal. Na ‘het’ grote voetbalspel, de voetbalweken. Met onder meer zo te zien leuke oranje sweaters voor een tientje – en een bal voor datzelfde bedrag. De ‘WK-concurrentie” tussen de supermarkten wordt met de dag feller, lijkt het. Nog even over dat spel: de Duitse keten van supermarkten doneert een -onbekend- deel van de opbrengst van de verkoop van ‘Het Grote Erger Je Wel‘-voetbalspel met medewerking van Johan, Gijp, Jan en Wilfried en  aan Jantje Beton, het goede ‘Haal het kind naar buiten‘ doel. Bijgaande advertentie plukte ik De Telegraaf, maar is ook te zien in Metro en Sp!ts, de gratis zusterbladen van De Telegraaf (KLIK eropom te vergroten).

Lees ook:Grote WK Voetbalspel en Jantje Beton in Lidl-reclame
Lees ook:Veltman, Klaassen, Milik en Younes trekkers in Ajax-reclame voor seizoenskaarten
Lees ook:Calvé/Robin van Persie best beoordeelde print-inhaker WK voetbal 2014
Lees ook:Ronald McDonald Kinderfonds-advertentie voor gift van 50 cent
Lees ook:NS-inhaker feliciteert Michel van Egmond/Gijp met Publieksprijs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.