C&A swingt de zomer in met zang van Max & Simon

I’m thinking sunshine.’ De zomer begint bij C&A met de nieuwe festival zomercollectie, die staat voor een vrij en heerlijk zomergevoel. Zegt het bedrijf ter begeleiding van een vrolijke, in de Zuid-Afrikaanse stad Kaapstad opgenomen commercial. Want daar was het zonnig zomer, toen het hier nog ‘winter’ was. ‘Onze’ Europese kledinggigant heeft het maar moeilijk met de concurrentie van zaken als H&M maar ook Primark, dat profiteert van de neergaande economie. Maar blijft

gelukkig vrolijk, in ieder geval in de reclame, gemaakt door het Nederlandse reclamebureau DDB. Het spotje is aangepast in verschillende Europese landen te zien. ”De absolute musthave van dit seizoen is het trendy jasje of de prachtige zwarte maxi-dress,” weet je dat ook. ‘I’m thinking sunshine‘ heet de song van de Amerikaanse band Max & Simon (zie ook). Bron: rechtstreeks. Zie ook C&A’s Indoor Festival.

Lees ook:Leuk Nederlands spotje van C&A in liefst 20 landen te zien
Lees ook:Europese reclameprijzen Terugroepactie VW en Centraal Beheer-bus (van DDB)
Lees ook:Dit spotje alleen maar vanwege ‘t lekkere muziekje
Lees ook:Vanwege die stem van die vrouw: Dacia Duster-spotje
Lees ook:Belgen en Duitsers laten Nederland ver achter op Eurobest-reclamefestival

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.