Met varkentje: Startpagina introduceert nieuwe zoekmanier

Al 15 jaar (!) bestaat de Startpagina -onderdeel van Sanoma- maar het bezoek loopt terug en daar moet wat aan gedaan worden. Een nieuwe campagne legt uit hoe ‘het nieuwe zoeken’ werkt en dat, wat mensen niet beseffen, de doorverwijssite een vakkundige redactie heeft, heel goed, die een voorselectie maakt van alle relevante links. Wat betere resultaten oplevert. In de campagne van Leukwerkt Worldwide wordt ook, echt iets voor dat reclamebureau om te bedenken, de Startpagina-mascotte opgevoerd; een varkentje dat een neusje heeft voor de beste sites. Zou Reclamewereld er eigenlijk opstaan, of vallen varkens niet voor reclame? ;-)

Lees ook:ING haakt geestig in op voetbalwedstrijd Italië-Nederland
Lees ook:Gastrol Ben Saunders in nieuwe commercial KFC
Lees ook:Jan Mulder van de Postbank maakt nog één keer reclame voor ING
Lees ook:Reclameprijzen SAN voor Bizner en Postbank en bureau S-W-H
Lees ook:Happen naar Peijnenburg? Hoeft niet meer (eten wel)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.