Colombia’s ‘Operatie Betlehem’ creatie reclamebureau

Waarvoor je reclamebureaus allemaal niet kunt inzetten… In Colombia moesten de afgelopen vakantieperiode verzetsstrijders -de Revolutionary Armed Forces- diep in de jungle worden bereikt. De boodschap via de tv verspreid -die ze kennelijk ontvangen, en in ieder geval hun families- was dat ze hun wapens maar beter konden neerleggen en overstappen naar de regering. Lowe SSP3 nam die taak op zich en ontwikkelde bijgaande unieke informercial, die het te volgen pad op vijf minutieus geselecteerd locaties verlicht om het deserteren te vergemakkelijken. Via Campaign.

Lees ook:Reclamebord-oorlog Lowe/Van Dijk & Ten Cate: makelaar slaat terug
Lees ook:Snoop Dogg e.a. BA’rs in spotje tegen wapenbezit
Lees ook:Kate Moss in rel om anti-drugscampagne Colombia
Lees ook:Fans ‘Amsterdams’ uitgedaagd met nieuwe shirts in ‘Ajax Special’
Lees ook:Suárez scoort top bij top-10 leukste reclames Specsavers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.