Kerst(s)pot AH: supermarktchef Harry meets Jamie Oliver

Een tijdschrift wordt winkel… Albert Heijn heeft ruim 800 winkels omgebouwd tot ‘Allerhande Kerstmarkt‘. Voor deze kerst wordt exclusief samengewerkt met de kok Jamie Oliver, de Britse kok. Hij is -iedereen kan zich ook maar hoofdredacteur noemen dezer dagen haha- gasthoofdredacteur van de kerst-Allerhande, die een verwacht bereik van ruim 6 miljoen mensen heeft. “Het feit dat Allerhande tijdens de feestdagen zo geliefd is, heeft ons doen besluiten klanten ook in onze winkels de Allerhande sfeer en inspiratie

te geven,” aldus Alfred Levi, marketing directeur op diverse websites. “Ik vond het een eer mijn kerstrecepten te delen en mijn visie te geven op typisch Hollandse kerstklassiekers”, vertelt Jamie Oliver. In AH’s bijgaande commercial van reclamebureau TBWA\Neboko ontmoet Harry natuurlijk Jamie. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Jamie Oliver introduceert programma met knalboem-oorlogspotje
Lees ook:Jamie Oliver-fan? Interactief kookboek/game Nintendo DS (spotje)
Lees ook:Leuk gefilmde chaos leidt Chambray-collectie Levi’s in
Lees ook:Extra avondkaarten te koop voor Kerstfestival Allerhande en AH meldt reclame
Lees ook:Reclame gaat steeds meer mobiel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.