‘Grootste 14%-auto van Nederland’-reclame Prius Wagon

Toyota is trots en presenteert de Prius Wagon Hybrid met haar unique selling proposition in de krant vandaag. De wat? Dat is dat ene punt wat reclamemakers het belangrijkst vinden om (nu) reclame voor te maken. Dus met slechts 14% bijtelling, ook na 1 januari meldt importeur Louwman & Parqui op de site, en geen BPM- en wegenbelasting. En standaard met CVT-aautomaat en de bagageruimte mag er zijn: 1750 liter. Hij gebruikt 4,1 liter per 100 km luidt de claim in de advertentie (KLIK erop om wat te vergroten), maar of dit soort claims terecht zijn van makers van electrische auto’s is maar de vraag. Ik kon het betreffende artikel erover niet zo snel vinden. De advertentie stond overigens in De Telegraaf en de Volkskrant vandaag, en mogelijk in meer dagbladen.

 

Lees ook:‘Voor altijd nummer 14′-rouwadvertentie AFC Ajax voor ‘grootste clubicoon’ Johan Cruijff
Lees ook:Dansende mannen in reclame Nederlandsche Bank
Lees ook:Diamant bakt het bruin met reclame voor terugschenkactie
Lees ook:Reclame voor eco-vriendelijk Spray Systeem cosmetica
Lees ook:Dove maakt zowaar dagbladreclame voor nieuwe geuren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.