Huntelaar gezicht wereldwijde campagne Nike Better World

Na de introductie van het Nederlands thuistenue gisteravond, maakt Nike nu bekend dat Klaas-Jan Huntelaar het gezicht is van de wereldwijde campagne van Nike Better World. Meldt MT. In het filmpje, waarin de spits de hoofdrol speelt, is ook het milieuvriendelijke productieproces van het Oranje-tenue te zien, waarvoor ongeveer dertien PET-flessen zijn gebruikt. Daarmee zijn de landentenues van Nike de meest milieuvriendelijke voetbaltenues ooit, zo is de claim. Nike heeft sinds 2010 ongeveer 115 miljoen PET-flessen gerecycled in voetbalkleding.

Lees ook:Reclamebureau lanceert designerflessen Zarb-champagne
Lees ook:Pracht flashmob vestigt aandacht op recycling plastic flessen
Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
Lees ook:Dove Evolution níet nr 1 internetreclame aller tijden
Lees ook:Michelin-mannetje krijgt rol superheld in nieuwe reclamecampagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.