Amstel haakt via ouders in op aankomst Sint, pint en Piet

Een biermerk dat inhaakt op kinderfeest Sinterklaas, dat is oppassen geblazen. Amstel doet het online en laat in de tekst van de advertentie voor de zekerheid uitdrukkelijk merken dat de doelgroep de papa’s en mama’s zijn. En maakt van de Sint een ‘pint.’ De Geen 16? Geen druppel-stempel ontbreekt uiteraard niet. Niet onaardig, maar mij wat te gekunsteld. Inhaaksite Verse Reclame merkt nog wat anders -terecht- op: ”Geinige uiting. Al was het leuker geweest als er ook iets nieuws werd gecommuniceerd, zoals een seizoensbiertje. In ieder geval niet het bier dat het hele jaar al ‘in het land’ is. En ook ‘pint’ klinkt niet typisch Hollands, waar Sinterklaas dat natuurlijk juist wel is.”

Lees ook:Hollands, dat wordt het helemaal volgens BNR-reclamecolumnist Bik
Lees ook:Vanavond weer tijd voor Hollands Glorie zegt Amstel in advertentie
Lees ook:DE en Heineken hebben reclame-onderonsje op Facebook
Lees ook:De zak van Sinterklaas wordt getroffen in grappig Bol.com-spotje
Lees ook:Volgens de belastingdienst bestaat 32 maart niet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.