‘Dirk véél goedkoper dan Albert Heijn’ zegt Dirk-advertentie

Komt er weer ‘n prijzenoorlog aan in de supermarktwereld? Waarvan behalve de consument ook de media, die de reclamecenten goed kunnen gebruiken, gaan profiteren? Zou best eens kunnen. De Consumentengids van november is net uit en heeft weer prijzenonderzoek gedaan. Dat onderzoek vormt de bron van de schreeuwerige Dirk-advertentie in de dagbladen vandaag, waarin de aanval weer eens wordt geopend op Albert Heijn. Voor A-merken ‘tot wel 10% goedkoper,’ voor huismerken ‘loopt het verschil zelfs op tot 14%.” Ook zó wordt er door Dirk reclame gemaakt, ten koste van supers als AH, C1000 en Plus: ”De supermarkten buitelen over elkaar heen om u met halflollige tv-spotjes zand in de ogen te strooien.”

Lees ook:A-merk-oorlog: Dirk en Jumbo samen tegen AH, C1000 en Super de Boer
Lees ook:Dirk tot Jumbo: ‘Goedkoper zijn dan AH en C1000 niet zo moeilijk’
Lees ook:Huismerken Albert Heijn ‘waar Nederland gek op is’ ingezet in reclame oorlog supers
Lees ook:Swedish Chef neemt AH’s Harry in de maling namens Dirk
Lees ook:Dirk haalt uit naar Albert Heijn-actie in dagbladadvertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.