Tjiezi: kids’ nieuwe kaassnack gepresenteerd in advertentie

Tjiezi -fonetische spelling van het Engelse woord cheesy- is een kaassnack om van te houden, roept Uniekaas in een nieuws-advertentie vandaag in de Kinderen-special van De Telegraaf  Vrouw. Mooie plek ervoor, toch. Want ook aanbevolen voor ouders. Opvallend: Tjiezi is te koop bij alle bekende supermarkten, die onderaan de advertentie worden genoemd, met één uitzondering: Albert Heijn! Hebben ze soms mot met Uniekaas? ”Een lekkere en gezonde snack voor tussendoor,” aldus Uniekaas over Tjiezi,

vol essentiële bouwstenen als proteïne, calcium en vitamine D. Maar de kaasmaker biedt meer om hun kaas(snacks) populair te maken bij jeugdigen: games, apps en veel emoticons om te sparen en te delen via MSN, Facebook en Hyves is mogelijk via de speciale site. Oja, en niet alleen voor kinderen geschikt, deze Tjiezi. Ook een ”gezond snack-alternatief voor ouders.”

PS Geestig eigenlijk: Onderaan de advertentie staat: Tjiezi. Serieus lekker met de bekende knipoog. De kids zelf vinden ‘m misschien wel Vet lekker, maar dát kan natuurlijk niet in deze advertentie van een kaasmaker…

Lees ook:De Beemsterkaas commercial met melkreclameheld Peer Mascini
Lees ook:Boer zoekt lekker stuk in commercial Beemster kaas
Lees ook:Van zwart/wit naar kleur: de nieuwe Old Amsterdam-spot
Lees ook:Aldi zet mes in prijzen Hollandse kaas meldt reclame
Lees ook:Campagne tegen sms-pesten van Vodafone New Zealand

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.