In ‘s lands oudste dierentuin, in Amsterdam, vindt er een geboortegolf plaats, laat Artis weten. Dat kwam de reclamemakers goed uit. ”Niet alleen een klein olifantje, maar tientallen andere dieren zijn, of worden deze zomer geboren. Een gorillaatje, een leeuwtje, girafje, mierenetertje, zeeleeuwtje, pinguïns, vlinders en papegaaitjes.” Artis’ nieuwe reclamebureau Dawn, dat het stokje overnam van FHV BBDO dat decennialang voor ze had gewerkt, noemt haar eerste campagne geen gewone outdoor campagne. Maar wel eentje met stickers ”die je doen denken aan de boerderijdieren op de achterruit van je vaders auto, maar nu op ware grootte.” Te zien door heel Amsterdam.
Lees ook:Je kan ook schaatsen in Artis meldt advertentie
Lees ook:Parolifant-actie Amsterdamse krant steunt Artis
Lees ook:Positionering vernieuwde Het Parool als ‘hoofdkrant van Nederland’ door reclamebureau
Lees ook:Rotterdamse jumbotram in Jumbo-stijl beplakt
Lees ook:Robin van Persie trekker spectaculair spotje BT Sport TV