Reclame Remia speelt knap in op ‘Frituurvlucht’ van KLM met advertentie, maar vp-banner landt verkeerd

Niet Gerard Joling, maar een vliegtuig is vandaag in de hoofdrol van de reclame van Remia. ‘KLM in de wolken met Remia Frituurvet.” Bijgaand de inhaker die achterop dagblad Sp!ts stond, maar ook de vrolijke banner op de voorpagina, die, toch wat pijnlijk, pal boven het trieste Grolsch Veste-nieuws landde. Dankzij gerecycled frituurvet van Remia, gebruikt door KLM onlangs in een vlucht, met passagiers, naar Parijs, wordt vliegen veel schoner. Zeggen ze in de inhaakadvertentie, met een vliegtuig noch in KLM, noch in Remia-livrij, en een verwijzing naar meer info en inleverpunten op de site hun speciale site. En ze leveren hun gerecycled frituurvet -verwerkt tot schone biobrandstof- graag aan de luchtvaartreus. ‘(…) we hebben er bij het ontwerp van onze vloeibare frituurvet verpakking zelfs al rekening mee gehouden. Door de extra grote opening is gebruikt frituurvet heel gemakkelijk terug te gieten in de flacon en dus eenvoudig in te leveren bij één van de vele verzamelpunten. En daar is KLM, letterlijk en figuurlijk, helemaal van in de wolken,” luidt de tekst onderaan de advertentie. Dus de consumenten moeten er óók warm voor lopen danwel voor in de wolken geraken (en ik neem aan dat ze er geen geld of refund voor krijgen).

Lees ook:‘Terugschenkactie’ reclame voor Diamant-frituur
Lees ook:Zó doet Herman den Blijker dat in spotje Remia Fritessaus
Lees ook:Remia, altijd een feest (zeker met Gerard Joling op Curaçao)
Lees ook:Gerard Joling zoekt snel fans voor rol in nieuwe tv-reclame van Remia
Lees ook:McDonald’s Duitse McCafé’s zeggen het met bonen in de reclame

2 reacties op “Reclame Remia speelt knap in op ‘Frituurvlucht’ van KLM met advertentie, maar vp-banner landt verkeerd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.