Fortis past reclameboodschap aan en beziet nieuwe aanpak

De geplaagde Belgisch-Nederlandse bankverzekeraar Fortis maakt voorlopig geen gebruik meer van de slogan 'Here today. Where tomorrow?' Dat zei een woordvoerster vandaag, volgens het ANP.
De slogan is onderwerp geworden van spot, maar dat is niet de achtergrond van de beslissing. ,,De huidige marktsituatie van Fortis is de reden om nog eens goed te
kijken naar wat je wilt zeggen in reclameboodschappen.
'' Op internet is met name 'Here today. Gone tomorrow' een grap die veel wordt gemaakt. ''De overkoepelende mediacampagne 'Het leven is een curve' blijft vooralnog wel overeind. We kijken wel of de campagne moet worden aangepast'', aldus de zegsvrouw.

Lees ook:Here Today. Where tomorrow? vraagt Fortis in Curve-campagne
Lees ook:Fortis-topman Verwilst vraagt om tijd in dagbladadvertentie
Lees ook:‘Snel nog effe pinnen’ hilarisch leedvermaak ten koste van Fortis
Lees ook:‘DVR-bezitters spoelen reclame maar beperkt door’
Lees ook:Ajax/Feijenoord – gaan sponsors ABN Amro en Fortis goed samen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.