Marketing naar Maasai-vrouwen gebracht vermeldt VSO-advertentie

VSO Nederland is een internationale ontwikkelingsorganisatie die door duurzame kennisuitwisseling werkt aan een rechtvaardiger wereld zonder armoede. Op aanvraag van lokale organisaties in Afrika en Azië zenden de organisatie vakdeskundiVSO Keniagen uit die hun kennis en ervaring daar delen. Lokale organisaties kunnen daardoor hun werk effectiever doen. ”Onze vakdeskundigen in ontwikkelingslanden maken het verschil.” Een van die vakdeskundigen, Liselotte Vaessen, deelt haar marketingkennis in Kenia blijkens bijgaande advertentie in Metro. Zij is ‘Project Leader Citizens’ bij Fairfood International. ”Steun de Maasai-vrouwen, koop een kralensieraad”, adviseert de advertentie. Fairfood is een ”campagne en lobbyorganisatie die de food & beverage industrie aanspoort hun productieproces te verduurzamen, om zo de armoede en honger in de wereld te bestrijden,” meldt de site.

Lees ook:Vuurspuwende vrouwen ten strijde tegen alle onrecht in de wereld
Lees ook:‘One Woman’ heet de song voor Vrouwendag van de VN
Lees ook:Prinses Reema lanceert anti-borstkankerspotje voor Saudi Arabische vrouwen
Lees ook:Nieuw werkwoord: walvisstaarten voor ‘t goede doel (en stop Japan)
Lees ook:Katja Schuurman van Return to Sender reclameman van het jaar?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.