Dikke lul gevraagd in persflage op ‘Choose Beautiful’-spotje Dove

Onder de noemer “Choose Beautiful” werd afgelopen maand een nieuwe campagne gelanceerd door beautymerk Dove. In de viral video is te zien hoe verschillende vrouwen voor dezelfde keuze worden gesteld: vind jij jezelf gemiddeld of mooi? Schrijft dagblad Metro vandaag. Een social media-hit was geboren. Volgt de keuzelul-video.  ”Maar nu is er een briljante persiflage bedacht door Funny or Die, waarin

mannen voor dezelfde moeilijke keuze worden gesteld: is jouw piemel gemiddeld of groot? Het resultaat is werkelijk hilarisch en steekt de draak met alle clichés op het gebied van schoonheidsidealen en de marketingtrucjes van de grote bedrijven die hierop inspelen.”

Lees ook:Vrouwen verdienen 17% minder dan mannen in EU meldt advertentie van Europese Comissie
Lees ook:Add My Window brengt student reclame-inkomsten
Lees ook:Vijf single mannen, maar niet in deze bar, zegt spotje datingsite
Lees ook:Slechte adem kan een probleem zijn in de lift ontdekt Oral-B
Lees ook:Italiaanse mannen briljant in muziekval gelokt door Heineken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.