Wat een oranje, rond dagblad Metro vandaag. Een ‘reclamejasje’ -mijn term- om het vijfjarig jubileum van Soldaat van Oranje – De Musical te vieren. Met allerlei meilpalen en bekende Nederlandse op foto’s (KLIK op de pagina’s om ze wat te vergroten). De laatste van het kwartet V voor Vijf en voor Victory-pagina’s wordt ondertekend door de samenwerkende bedrijven RTLEntertainment, USG People, Oranje Fonds, SkyRadio en de mediapartners Interbest (buitenreclame) en Metro’s grote zus De Telegraaf. Op 30 oktober 2010 ging de musical in aanwezigheid van onze toenmalige koninginBeatrix in première, meldt de site. Soldaat van Oranje – De Musical heeft inmiddels vele mijlpalen bereikt, zegt de organisatie erachter met een flinke dosis trots – en terecht. ”Op 31 december 2013 werd de musical de langstlopende voorstelling uit de Nederlandse theatergeschiedenis. Tijdens het Musical Awards Gala 2015 werd Soldaat van Oranje– De Musical bekroond met de Eventim Publieksprijs Beste Musical. Sinds de première is elke voorstelling uitverkocht en zagen inmiddels ruim 1,8 miljoen mensen de voorstelling.”
Lees ook:Soldaat van Oranje viert 2 miljoenste bezoeker met ‘Publiek bedankt’ op reclameomslag Metro
Lees ook:Waarschuwing ticketfraude in reclame Soldaat van Oranje
Lees ook:Theaterstuk ANNE en Volkskrant-reclame voor voorverkoop
Lees ook:Namen genoemd in ticket fraude waarschuwing in advertentie Soldaat van Oranje
Lees ook:Reclame ‘Cirque du Soleil’ begint, show start 8 oktober