Frank Pels’ Opportunisten proeven Brand Bier-reclame

Pels Brand BierIndie proudly presents the new Brand beer campaign: an Ode to beer. This new campaign takes us back to the essence of Brand: truly enjoying beer. Aldus het Nederlandse reclamebureau heel Engels en in gezwollen taal. Aanleiding: fase 1, de introductie van een nieuw flesje. Reclame-cartoonist Frank Pels denkt er het zijne over dat spotje in zijn nieuwste strip. Lode (Schaeffer) is directeur van het reclamebureau, Krijn (van Noordwijk) verzorgde het beeld en worden beide genoemd, wat Pels zelden doet (hij kent ze uiteraard). KLIK op Pels’ strip links om te vergroten, zodat-ie goed leesbaar wordt. De Opportunisten is de -in zijn eigen woorden- ‘ietwat baldadige speels-kritische striplogover reclame en media.‘

In 2009 werd Frank Pels door de branche vereniging van de reclamebureaus, de VEA, benoemd tot ‘Legend’ vanwege zijn bijdragen aan het reclamevak.

Lees ook:Frank Pels’ Opportunisten zien nieuwe Wehkamp-spotjes niet zitten
Lees ook:Niet Nederland, maar de zorg verandert, zeggen De Opportunisten van Frank Pels
Lees ook:Monuta moet gewoon cake afsnijden zeggen De Opportunisten van Frank Pels
Lees ook:BN’er Tatjana en haar Basic Fit-spotje aangepakt door De Opportunisten van Frank Pels
Lees ook:De Opportunisten van Frank Pels bezoeken ook de Nieuwsjaarsrecepties in de reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.