Onechte gezichten Merkel, Prins Charles, de Dalai Lama en Paus Franciscus in spotje Getty Images

Goochelen met beelden. Fraai werk van Getty Images dat onlangs een in Brazilië gemaakte internationale campagne ‘Millions of Images. Endless Possibilities lanceerde. Wat het filmpje zo apart maakt is dat er alleen creatieve content voor is gebruikt, dus geen redactionele beelden. Na vier maanden van intensief onderzoek en testen. Met in de commercial als bekende, maar dus niet ‘echte’ gezichten van onder andere Angela Merkel, prins Charles, de Dalai Lama en paus Franciscus. Het

reclamebureau dat er voor tekende was Almap BBDO.

Lees ook:Van liefde tot bingo in 873 mooie beelden van Getty Images
Lees ook:Leuk leven met tijgertjes in campagne VW Crossfox
Lees ook:Jamai en Angela in ‘kortste kookprogramma van NL’ (van AH)
Lees ook:Alleen onder douche krijg ik goeie ideeën, commercial voor artschool
Lees ook:Duif vliegt zich te pletter in morbide spotje biermerk (!) Pure Blonde

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.