In de nieuwe commercial van KPN is de oude kwajongenstruc met de afstandsbediening in een nieuw jasje is gestoken. De commercial is de derde in de ‘Voel je vrij’ campagne van KPN waarin verbondenheid door techniek centraal staat. Zie ook de leuke 1 april-versie, die tv-kijkers even flink deed schrikken. Ook
gemaakt door reclamebureau N=5.
Lees ook:Heel Nederland loopt over Martine Bijl heen (hologramreclame voor Hak)
Lees ook:Impossible Dream-spotje Honda na vijf jaar weer opgepoetst
Lees ook:Op Madurodam lijken dankzij ‘Tilt Shift fotografie’ National Australia Bank
Lees ook:Londen staat centraal bij NS en dus even niet Nick en Simon
Lees ook:Oorlogsreclame voor betaal tv zender over-the-top
Reclame KPN kinderen met afstands bediening
Hele foute reclame breng kinderen maar op ideeen.
Wij hebben een aantal jaren geleden meegemaakt dat kinderen met een afstand bediening onze televisie van buiten het geluid van onze tv opgeblazen hebben dus grote schade aan tv moest gerepareerd maar het geluid was veel en veel minder
Dus als ik jullie was zou ik maar iets anders verzinnen voor een reclame
Laat andermans spullen heel