ABN Amro zet alle seinen op groep in advertentie

Waar ter wereld u ook zaken doet, als ondernemer wilt u dat alle seinen op groen komen te staan. ” En daar gaat de internationale tak van de bank, ABN Amro, voor zorgen, meldt de advertentie die ik deze week uit De Telegraaf plukte. Makkelijk gedaan, in een advertentie, haha. WaaroABN Amro internationaalm speciaal deze uitgekozen? Eigenlijk alleen maar omdat we onlangs in de vakpers lazen dat deze bank het huidige reclamebureau verruilt voor een andere en we de campagne van ABN Amro, ook op televisie, eigenlijk prima vinden. Dus we begrijpen de noodzaak van een wissel niet. Maar we weten natuurlijk niet alles – en misschien zelfs wel heel weinig over de achtergrond van zo’n beslissing. De tekst van bijgaande eenvoudige, maar duidelijke uiting (KLIK erop om te vergroten): ”Met het advies en de oplossingen van ABN AMRO heeft u grip op uw internationale geld- en goederenstromen. Zo kunt u altijd en overal waar nodig bijsturen. Meer weten? Kijk op ABN Amro/internationaal.”

Lees ook:Rekeninghoudersclub ABN Amro: ‘SNS haakt met viral in op onrust’
Lees ook:Hoe naar de beurs gaan werkt-advertentie ABN Amro
Lees ook:Gratis ThermoCard in reclame Natuur & Milieu
Lees ook:‘De’ bank is terug, maar ABN Amro is nu De bank anno nu
Lees ook:ABN Amro lonkt naar oude klanten van bank per advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.