HBO verovert Sp!ts en Metro met True Detective-campagne

HBO True detective de mannenHBO series en filmsHet wil maar niet goed lukken om de Amerikaanse betaalzender HBO populair te maken hier, maar nu gaan ze over de hele vandaag in de gratis dagbladen Sp!ts, met twee pagina’s advertenties, en Metro, met zelfs drie achtereen. Aanleiding is de beslissiHBO derde in serieng om als zenderreclame een Free View -dus gratis- online vertoning te organiseren van aflevering 1 van True Detective, wat de ‘hitserie van het jaar‘ wordt genoemd. Met Woody Harrelson en Matthew McConaughey.  Het aanbod bestaat uit 3 HD-zenders, HBO On Demand en HBO GO. Hiermee kijk je ‘Award-winning series en films van topkwaliteit zo vaak, waar en wanneer je maar wilt. Als abonnee kijk je originele HBO-programma’s gelijk met Amerika en zonder reclameonderbrekingen’, aldus HBO in de advertenties. Dus  onbeperkt en on demand, op tv, online en mobiel.” Hoeveel het je kost wordt niet vermeld in de advertenties (KLIK erop om ze wat te vergroten) en, vreemd, is erg lastig uit te zoeken via de site. Zie ook verhaal in de Volkskrant over de nieuwe serie True Detective.

Lees ook:Johnny de Mol ziet sterren in MyPrime-spotje UPC
Lees ook:John Cleese is zo leuk in nieuwe commercial van DirectTV
Lees ook:Comedy Central maakt goed reclame voor Popoz vanavond
Lees ook:Officiële reclametrailer Games of Thrones afl. 6
Lees ook:Rooney moet apart leren juichen na WK-doelpunt in viral Coke (dat spelers Award uitlooft voor beste goalfeestje!)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.