Papierloze tijdperk is een ramp voor de mens denkt Domtar

Are These Ads Worth the Paper They’re Not Printed On?” Grapt Stuart Elliott, reclameredacteur van de New York Times in de kop boven een opmerkelijk fors artikel over de campagne van de Amerikaanse papierleverantier Domtar Corporation.  Een vaak geestige serie ‘Really, Really Short Films‘ -we kozen er vier uit- moet het gebruik van papier weer populair maken. De ‘Paper Because…‘-campagne, die veel meer dan alleen spotjes omvat, werd gemaakt door reclamebureau Eric Mower & Associates in New York. Bron: NYT. PS Zou wc-papier het enige onvervangbare papier zijn? ;-)

Lees ook:Reclame voor … Van Gansewinkel-papier (100% recycled)
Lees ook:Ontwerp ‘n ecologisch visitekaartje, vroeg de milieu-adviseur
Lees ook:‘Geef papier een tweede leven’ een aardig Frans promofilmpje
Lees ook:WTF: there’s no app for that! iPad legt ‘t af tegen wc-papier
Lees ook:Gemiste kans-reclame van Indonesische papierfabriek APP

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.