Verrassende twist in tranentrek-spotje Fisherman’s Friend

Deze nieuwe Fisherman’s Friend-commercial geeft een nieuwe wending aan de klassieke traan. De pastille met de frisse, scherpe smaak wordt niet meer als excuus gebruikt, ”maar als hulpmiddel voor het tonen van emoties.” Een tranentrekker met een verrassende twist. ”Want Fisherman’s Friend blijft natuurlijk wel sterk spul hè,” aldus de fabrikant…De commercial, gemaakt door reclamebureau Alfred International, maar even voorgelegd twee emotiekenners, de Vrouwenjury van Twee, Shareen (18) en Jantien (56). Shareen vond ‘m niks (”sneu hoor, maar wat heeft dat trouwens met zo’n pastille te

maken?”) , maar Jantien vond ‘m wel grappig (”dacht dat ie iets leuks met de boys ging doen, zo’n scène die ik me herinner van een andere commercial, niet dus‘). Wat ik er zelf van vind? ”Mwah.” Controversieel verklaard spotje dus, daarom hier natuurlijk geplaatst ;-) Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Weetabix met chocola is meer iets voor honden en katten
Lees ook:Ping pong wedstrijd in Australische commercial voor Peugeot 307
Lees ook:Ontbijtklanten McDonald’s verleid in spotje Taco Bell
Lees ook:Get a Mac straft Mr PC af in aflevering zoveel van de serie (a)
Lees ook:Rutger Hauer terug als Freddy Heineken in nieuw DE-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.