Pleh! Alles gaat achterstevoren bij ‘m in Interpolis-spotje

Telkens als ik die Bewakers-spot van Interpolis zie moet ik lachen. Voorkomen is beter dan schades snel en goed af te handelen, was de duidelijke boodschap twee jaar geleden, bij de opening van de eerste preventiewinkel van die glasheldere verzekeraar. De laatste tijd roept Interpolis gewaagd, dus moedig, dat je je niet álles kunt -dus ook móet- verzekeren. ”Je kunt ook nagaan wat je ècht nodig hebt. Ook op het gebied van zorg.” Het grappige Pleh-spotje -je moet er maar op komen- is ook gemaakt door reclamebureau FHV/BBDO. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:De hele wereld gaat aan de Pleh dankzij spotje Interpolis
Lees ook:De uitgelachen dief, Interpolis en de preventiewinkel
Lees ook:Met ziekenhuispatiënt langs flappentap in Interpolisspot
Lees ook:Drieling op komst maar Interpolis schrikt niet in Echo-spotje
Lees ook:De Mexicaanse rock and roll gebracht in spotje Doritos

0 reacties op “Pleh! Alles gaat achterstevoren bij ‘m in Interpolis-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.